08 – 15 травня 2023
Проведення ІІІ сесії проєкту SELFIE з 08 по 15 травня 2023
серед учасників освітнього процесу ДПТНЗ “Київське вище професійне училище водного транспорту”
SELFIE — це онлайн-інструмент, який дозволяє закладам освіти проаналізувати ефективність використання цифрових технологій для викладання та навчання.
Анкетування, аналіз, план заходів проєкту SELFIE використовуємо щороку, щоб відстежувати динаміку, де досягнуто прогресу, а де все ще потрібно докласти певних зусиль, щодо стратегії та практик використання цифрових технологій в освітньому процесі |
SELFIE надає можливість проаналізувати погляди керівників, викладачів і учнів та представити узагальнену інформацію в інтерактивному форматі, що допоможе закладу освіти виявити сильні та слабкі сторони цифровізації. SELFIE не призначений для оцінки або порівняння закладів освіти між собою.
В SELFIE термін “цифрові технології” визначається, як будь-який цифровий вміст, цифрові ресурси чи медіа, цифрові послуги, цифрові пристрої чи платформи, що використовуються в осітньому процесі. SELFIE відповідає вимогам законодавства щодо захисту персональних даних, конфіденційності та авторських прав; всі відповіді є повністю анонімними. Окремих учнів, викладачів, керівників закладів освіти чи інших працівників закладу, які відповідають на запитання SELFIE, не можна ідентифікувати особисто.
Більшість питань організовано у вісім тематичних розділів, на які слід відповісти, обираючи один варіант відповіді за п’ятибальною шкалою. Важливо, щоб цей варіант найбільш точно відображав поточну ситуацію в Київському вищому професійному училищі водного транспорту. До кожного питання в якості прикладу подається твердження про ефективність тієї чи іншої практики/дяльності, еквівалентне 5 балам.
- Задіяно в анкетуванні керівного складу – 6; викладачів та майстрів виробничого навчання – 30; здобувачів освіти – 160 осіб
- Учасникам надано доступ до анкетування через посилання створені в інструменті SELFIE
- Відповідати на запитання по 5-ти бальній шкалі, до 40 хв.
- При відкритті посилання активне 2 години
- По завершенню опитування завантажується Сертифікат про участь.
13 – 28 травня 2022
Проведення ІІ етапу сесії проєкту SELFIE з 13 по 28 травня 2022
За результатами проведеного анкетування, сформовано інтерактивний ЗВІТ ДПТНЗ “КВПУВТ”, щодо порівняльного стану впровадження ІТ технологій в освітній процес, розвитку цифрової трансформації в училищі, відповідно до Плану дій впровадження цифрових технологій у викладанні та навчанні
20 квітня – 28 травня 2021
Було проведено І етап сесії проєкту SELFIE з 20 квітня по 28 травня 2021
З 20 квітня 2021 протягом навчального року Київське вище професійне училище водного транспорту проводить заходи, щодо участі в Пілотному проєкті з використанням інструменту SELFIE.
Міністерство освіти і науки України (далі — МОН) спільно з Європейським фондом освіти за підтримки Міністерства цифрової трансформації України розпочав пілотне впровадження проекту SELFIE у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies) – це онлайн-інструмент (заповнення онлайн анкет), спрямований на допомогу закладам освіти в самооцінці ефективності впровадження цифрових технологій в освітньому процесі. Метою пілотного проекту SELFIE є сприяння цифровій трансформації закладів закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) на основі звітів із самоаналізу, отриманих за результатами заповнення онлайн анкет.
- ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ щодо інструменту SELFIE
- ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТ SELFIE
- ПОСІБНИК З ВИКОРИСТАННЯ SELFIE
- КУРС НАВЧАННЯ “Розширення цифрового потенціалу закладу освіти з інструментом SELFIE”
- КУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ (саморефлексія цифрової компетентності)
За результатами проведеного анкетування, серед здобувачів освіти, педагогічних працівників та керівного складу, сформовано інтерактивний Звіт ДПТНЗ “КВПУВТ” щодо стану впровадження ІТ технологій в освітній процес, а також надані рекомендації щодо подальшого розвитку цифрової трансформації в училищі. Проаналізувавши поточний стан справ в училищі складено План дій впровадження цифрових технологйї у викладанні та навчанні.