ДЕКАДА МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
Мета роботи: Мотивація, ініціатива і творчість молодих педагогів, адаптаційна допомога, розвиток професійних умінь, дослідження методів перспективного педагогічного досвіду, формування навичок використання сучасних цифрових технологій для підвищення ефективності проведення уроків, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики.
У жовтні 2024, продовжили діяльність «Школи молодого педагога» з метою чіткої організації на сучасному рівні роботи з молодими спеціалістами, спрямованої на підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної, загальнокультурної, фахової й методичної підготовки.
Железняков В.А. – заступник директора з навчально-виробничої роботи, методист Стельмах С.М., старший майстер Зінченко Н.В., наставники та молоді спеціалісти, майстри виробничого навчання, протягом першого тижня Декади приймали участь у ряді заходів відповідно до Плану роботи. Проведено засідання “Методичний майданчик”, анкетування молодих педагогів для визначення, якої методичної допомоги найбільше потребує педагог, стану методичної підготовки молодого спеціаліста; для вивчення запитів, діагностування труднощів; діагностики рівня творчої педагогічної діяльності та професійної майстерності педагогів.
У другий тиждень відповідно планування Декади молодого педагога, проведено заходи направлені на розвиток професійних умінь молодих спеціалістів, дослідження методів перспективного педагогічного досвіду через проведені викладачами професійно-теоретичної підготовки Биховченко О.В., Дахно О.М., Пацюк Н.О., Янковською О.О. уроку-квесту для здобувачів освіти «Професійний експрес» та уроку з перевірки знань методом «Предметний диктант – ефективна форма письмового контролю знань».
Головою Методичної комісії, майстром виробничого навчання Холод Ю.Ю. презентовано розробку карток самооцінювання, як інструмент формувального оцінювання, впровадження в освітній процес кращого педагогічного досвіду та інновацій, використання особистісно-орієнтованого підходу до роботи із здобувачами освіти, відстеження їх особистісного поступу.
Важливим напрямом сьогодення є і соціально-психологічний супровід педагогічних працівників соціальним педагогом Щербаковим С.Д. та практичним психологом Тишкевичем Д.С. відповідно до плану-заходів “Слухати серцем: психологічне розвантаження, емпатія та відновлення ресурсу”, з порадами ефективної та злагодженої роботи колективу.
Осінній благодійний ярмарок випічки «Козацькі смаколики, ЗСУ допомагаємо – перемогу наближаємо!». Спільно здобувачі освіти під професійним керівництвом майстрів виробничого навчання ДПТНЗ Київське вище професійне училище водного транспорту, продовжують свою місію організовувати благодійні ярмарки на підтримку ЗСУ, організовані посилки зі смаколиками нашим захисникам та допомога у придбанні допоміжного обладнання.
Читання як життєва стратегія разом з завідуючою бібліотеки училища Фадькіною Я.В. через інтереси і запити молодих спеціалістів за напрямом викладання.
Визначено проблемні питання засідань методичних рад за напрямом професій та загальні підсумки роботи декади молодого педагога. Визначено проблемитика та заплановано заходи на наступний навчальний рік.
Суттєва особливість педагогічної праці – вона з початку і до кінця є процесом взаємодії людей. Це посилює роль особистісних взаємин у педагогічній праці: підкреслює важливість моральних аспектів. Тож бажаємо молодим спеціалістам розвивати компетентності з набуття організаційних якостей, навичок виховних задач зі здобувачами освіти, зростання як особистості і водночас як спеціаліст.
Педагог може виховувати і навчати доти, допоки сам працює над своїм вихованням і освітою.