Наша гордість – випускники училища!
-
Тарасюк Андрій випускник за професією «Моторист (машиніст), стерновий (керманич), слюсар ремонтник судновий» 2016 року
Друзі, добрий день! Мене звати Андрій.
Хочу з вами поділитися своєю історією і шляхом кар’єрного зростання: від стін училища – до роботи в морі.
Що ж, після дев’ятого класу я приїхав до Києва і став здобувачем освіти Київського вищого професійного училища водного транспорту за інтегрованою професією «Моторист (машиніст), стерновий (керманич), слюсар ремонтник судновий». Роки мого навчання були з 2013 по 2016 рік.
Скажу відразу, що я не був відмінником, не раз доводилося перездавати різні предмети і запізнюватися на уроки. Не можу сказати, що був останнім в групі за результатами навчання, все ж таки старався вчитися.
Часто ловив себе на думці, для чого мені потрібно це навчання, ці незрозумілі і нудні пари та домашні завдання? Але, як показав час, потрібно було краще вчитися і приділяти більше часу освіті.
Училище мені дало фундамент та основу в моїй теперішній професії.
Завдяки отриманому диплому, я зробив робочі документи моториста.
Хочу вам сказати, що ви обрали далеко нелегку професію і дехто з вас можливо і не захоче працювати в майбутньому в морі. Адже все не так просто та легко, як здається на перший погляд.
Я зроблю відеоогляд машинного відділення і окремо фото різних механізмів, з якими вам потрібно буде працювати і розуміти іх принцип роботи.
Поділюся з вами своїм досвідом роботи, оскільки я працював на різних типах флоту: яхти, контейнеровоз та балкер.
Після закінчення навчання в училищі я пішов працювати в Києві на яхту, завдяки Железнякову Вадиму Анатолійовичу, який дав мені рекомендацію. Правда, я працював не як моторист, а як матрос, хоча справу мав абсолютно з усім: від замивки яхти до роботи в машинному відділені.
Відпрацювавши там один сезон, я зрозумів, що це – не те, що мені потрібно, хотів чогось більшого, а для цього необхідно було йти далі.
Але, щоб потрапити на великий флот, потрібні робочі документи: робочий диплом та сертифікати. Якщо будуть у когось питання з цього приводу, як і що робити, можу підказати та допомогти.
Після яхти я працював в різних сферах не пов’язаних з морем, скажу чесно, не відразу вдалося піти в море.
Трохи пізніше мене призвали на військову службу, де я відслужив 16 місяців на флоті.
І там по-справжньому я зрозумів, як це все непросто. Не через те, що це була військова служба, а тому, що вперше довелося вийти в море за 12-ти мильну зону та ще й потрапити в свій перший шторм, де попри хитанину та відчуття нудоти, потрібно нести вахту, знімати показники механізмів та слідкувати за машинним відділенням.
Після закінчення військової служби я почав шукати крюїнг, який мене візьме в старт.
Я обходив і обдзвонив не одну компанію, але мені говорили, що в старт не беруть… Але я не здавався і, через деякий час, все ж знайшов компанію, яка почала розглядати мою кандидатуру і призначила мені співбесіду.
І тут розпочалося найцікавіше. Під час співбесіди я спілкувався з механіком-наставником та пройшов випробування на визначення рівня англійської мови.
Скажу відразу, якщо ви думаєте, що ви знаєте, як відбувається чотири такти і що таке форсунка, а англійською можете сказати, як вас звати і столицю України, то вам скажуть: «До побачення! Підтягніть свої знання»
Співбесіду з механіком пройшов з горем пополам з першого разу, а ось англійську я «завалив» відразу, здав лише з третього разу і то з «натяжкою».
З механіки ви повинні знати як мінімум, що таке:
– Марпол, Солас;
– чим відрізняються двигуни 2-тактні від 4-тактних та їх принцип роботи;
– чим відрізняються тронкові двигуни від крейскопних;
– для чого потрібен дизель генератор;
– аварійний дизель генератор (АДГ), уміти пояснити для чого він потрібний та види запуску АДГ;
– інсинератор та принцип роботи;
– сепаратор їх види та принцип роботи;
– що таке СЛВ;
– які бувають котли і для чого вони потрібні на судні;
– які є системи на судні і для чого вони потрібні;
– плоти, шлюпки.
Це мінімум, що потрібно знати для того, щоб пройти співбесіду з механіком-наставником у компанії і не платити гроші за перший контракт.
З англійської мови ви повинні розуміти, що вам говорять та вміти правильно донести свою думку.
Обов’язково повинні уміти:
– розказати про себе: як звати, коли народилися та де навчалися;
– уміти розказати про свої обов’язки на судні;
– знати різновиди інструментів на судні;
– які бувають класи пожеж;
– які бувають вогнегасники та як вони класифікуються;
– протипожежне обладнання, що туди входить;
– знати будову судна;
– та все інше, що стосується безпеки на судні та особистої безпеки.
Звісно, це мінімум, що потрібно знати для моториста.
Не зрозумійте мене неправильно, я не викладач і у мене немає задачі навчити вас чогось або змушувати вчитися.
Я ділюся з вами тим, через що сам пройшов.
Після того, як я пройшов співбесіду і підписав контракт, я поїхав на судно. Це був контейнеровоз 17000 тис. дедвейту.
ГД фірми «ЗУЛЬЦЕР» 17500 Квт, 2-тактний, 7-циліндровий.
Там був наш екіпаж і бар’єру з мовою не було. Але коли у свій вільний час я намагався розібратися самостійно з якимось механізмом, то абсолютно вся документація та мануали з використання механізмів, – все англійською мовою!
Коли я підходив до СТАРШОГО МЕХАНІКА запитати, він давав мануал і говорив , щоб я читав, а що буде незрозуміло, то ставив запитання.
Відповідно, я не знав нічого, брав і виписував слова, щоб розібратися.
Я відпрацював 7.5 місяців і поїхав додому.
Наступний контракт я працював на яхті.
Яхта 100 метрів, 4-палубна, мала два 4-тактні двигуни фірми «Ман», у кожного було по 10 циліндрів і кожний мав по 4200 Квт.
Екіпаж у машинному відділенні був англомовним, тож там було непросто. Я з десяти слів розумів два. Спочатку було важко, але потихеньку звик.
Думаєте, що на яхті працювати круто? То так і є!
Але там не було росту і мені стало нецікаво.
Я відпрацював 8 місяців .
Зараз я працюю на балкері 55-тис Дедвет, 200 метрів у довжину. Головний двигун 6-циліндровий «Wartsila 50 DF». Це двигун з електронним вприском.
Дякую за увагу та бажаю вам успіхів у навчанні!
-
Панфілович Вячеслав Олександрович випускник групи Т-21 за професією “Моторист (машиніст), судноводій малотоннажного судна” 2020 року.
Усім привіт. Я – випускник “КИЇВСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ”. Я пишаюся тим, що навчався в цьому прекрасному закладі, який знаходиться в самому серці старого і славетного міста КИЇВ, за професією “Моторист (машиніст), судноводій малотоннажного судна”. Ця професія стала невід’ємною частиною мого життя. З початку навчання я отримав змістовні теоретичні знання, а практичні навики відточував у чудовій компанії ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АДМІНІСТРАЦІЯ РІЧКОВИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ», де здобув безцінний досвід роботи на судні, починаючи від матроса і закінчуючи ІІІ помічником капітана-механіка. Назавжди закарбувалися в пам’яті навички керування теплоходом «ЯКІВ ЗАДОРОЖНИЙ». Це двопалубний пасажирський теплохід, проєкт Д-055.
Згодом пішов працювати до АСК « УКРРІЧФЛОТ» на судно «ДНІПРОВЕЦЬ- 5», далі працював у Польщі, в порту міста ГДАНЬСК, на судні, що заводити і виводить великогабаритні судна в порт та допомагає пройти важкі ділянки в порту. Потім працював у ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ» та компанії ТОВ «РІВЕРЕСТ-ТУР». Крайній раз працював на теплоході «ПОЗИТИВ». Побував я не тільки на річці, а й на морі. Усі судна були різні: прогулянкові, пасажирські, вантажні, контейнеровози, буксири і нафтоналивні, а звідси і досвід, розмаїтий і корисний. Та скрізь я згадував викладачів, які ділилися своїм життєвим досвідом і віддавали мені саме цінне: знання. Мої улюблені предмети: «Суднові енергетичні установки» – викладач Железняков В.А, «Судноводіння і судноводіння на внутрішніх водних шляхах суднобудування» , «Лоція» та «Навігація» – викладач Яцишин О.В., «Основи електротехніки «Читання креслення» – викладач Доценко В.К. Я впевнений, що зараз викладачі продовжують свою справу і навчають нашу зміну.
Зараз я бороню нашу велику і незламну УКРАЇНУ. З перших днів повномасштабного вторгнення я перебував в найгарячіших точках. Був контужений чотири рази. Брав участь у боях за визволення Сумської, Чернігівської області ( у тому числі обороні Чернігова). Ну і, звичайно, звільнення Київської області, у бойових діях на сході України. Я впевнений, що ви чули про «трасу життя», яку тримали ми з побратимами під Лисичанськом.
Разом зі своїми побратимами я боронив незламне місто Бахмут, на жаль, я сьогодні не у бойовому стані, бо перебуваю у шпиталі, але всім серцем я там, де мої побратими борються за нашу з вами свободу і майбутнє.
Я хочу донести до вас те, що я став таким завдяки усьому колективу ДПТНЗ «КВПУВТ» І З ГОРДІСТЮ І ВПЕВНЕНІСТЮ СКАЖУ ВАМ, що для мене ЧЕСТЬ БОРОНИТИ І БОРОТИСЯ ЗА ВАС УСІХ ТА НАШУ НЕНЬКУ УКРАЇНУ!
-
Вадим Самусенко випускник групи Т-21 за професією “Моторист (машиніст), судноводій малотоннажного судна” 2018 року.
В квітні 2018 року був призваний до лав Збройних сил України. Закінчив навчальний центр у м. Миколаїв. Потім служив на малому десантному кораблі «Коростень» та буксирі «Яни Капу». Після закінчення строкової служби служив в поліції. З початку війни знову в ЗСУ. Пишаємося Вами! Чекаємо в стінах рідного училища з Перемогою!!!
-
Костіков Роман Олександрович староста групи Т-21 випуску 2021 року.
Поставив мету стати моряком і він ним став!!! Диплом з відзнакою про закінчення ДПТНЗ Київське вище професійне училище водного транспорту за спеціальністю «Моторист (машиніст), судноводій малотоннажного судна» йому в цьому допоміг, а вільне володіння англійською мовою відкрило двері в зарубіжні агенції по найму моряків. Знання, отримані в ДПТНЗ “Київське вище професійне училище водного транспорту” дозволили Костікову Р.П. вступити в Коледж морського і річкового флоту відразу на 3 курс. В наступному році він отримає вже диплом «механіка». Працює мотористом в Амстердамі (фото жовтень 2022)
-
Майстер – клас від випускника Максима АЛЄКСЄЄНКА з виготовлення живого хліба для майстрів виробничого навчання та викладачів спецдисциплін 18.11.2021 року
Кожна пора року має свій запах. Початок літа пахне суницями, зима – апельсинами, а пізня осінь – випічкою. Це час, коли хочеться зібратись усією родиною за столом з гарячим чаєм, хрустким хлібом або пирогами. І сьогодні 18.11.2021 року для майстрів виробничого навчання та викладачів спецдисциплін наш випускник Максим Алєксєєнко провів цікавий майстер -клас з приготування та випічки хлібу. Шеф-кухар познайомив з усіма етапами приготування 2 видів хліба: дріжжового та безддріжового на основі закваски, поділився секретами смачної здобної випічки бріош. Бріош – традиційний французький хліб, який любив знаменитий художник Моне. М’який тостовий хліб, з ніжним вершковим ароматом, повітряною текстурою і солодкуватим смаком. Ідеально поєднується з джемами і чашкою ароматного чаю. Доповнить будь-який сніданок, перекус або стане основою для солодких бутербродів. В основі дріжджове тісто з додаванням яєць і вершкового масла. Саме це робить його м’яким і ароматним. Буквально через пару годин кухня -лабораторія наповнилась ароматом здобного хліба, створюючи атмосферу затишку та сімейності.
-
Нещодавно до училища завітав випускник 2018 року, Євген НИКИТЮК
Шлях від випускника середньої школи № 58 м. Києва до впевненого в собі фахівця морської справи, за яким вже стоїть черга з іноземних судновласників, у Євгена Никитюка зайняв 6 років, півтора з яких він провів в стінах Київського вищого професійного училища водного транспорту. Саме тут було закладено підґрунтя для формування висококласного спеціаліста морської справи.
В стінах нашого училища формуються не тільки професіонали своєї справи, а й морально і духовно розвинуті українці.
В училищі є можливість розкрити свої таланти у різноманітних гуртках і спортивних секціях.
Євген Никитюк також проявляв свої таланти у багатьох училищних заходах.
Як кажуть, талановита людина талановита у всьому.
Цього року, навіть під час війни, училище знову розкрило свої двері для майбутніх Фахівців морської справи.
-
Володимир СТЕПАНЮК, випускник 2018 року КВПУВТ, який продовжив навчання у вищому навчальному закладі
Володимир закінчив училище з відзнакою за професією «Моторист (машиніст), судноводій малотоннажного судна» і на сьогоднішній день здобуває вищу морську освіту! Бажаємо успіху і подальшого кар’єрного зростання! Ми пишаємося нашими випускниками!
Плавальна практика Володимира Степанюка, студента 3-го курсу факультету судноводіння КІВТ ДУІТ
Ми прагнемо слави нашого Державного професійно-технічного навчального закладу “Київське вище професійне училище водного транспорту”
А примножують її наші випускники, бо це гордість і найкраща оцінка діяльності нашого училища.
Ми пишаємося вами, цінуємо вашу працю, професійні успіхи та досягнення!