3D Тур
Приймальна директора(044) 428-71-04

Офіс-адміністратор

 

Офіс-адміністратор – візитна картка компанії. Саме на своєму робочому місці ви можете зарекомендувати себе як пунктуального, грамотного спеціаліста, який вміє працювати з технікою, підготувати необхідний матеріал, правильно вести переговори телефоном, бути обличчям компанії.

Знати: опанування культури ділового спілкування; професійну стилістику,  мовні норми ведення ділової бесіди, телефонної розмови, ділових переговорів; складання та оформлення документів різного призначення, порядок складання та редагування тексту основних типів документів, стильові особливості мови ділової документації.

Уміти: активне використання набутих знань на практиці, зокрема стилістику,  при спілкуванні з керівництвом, колегами та відвідувачами, володіти навичками усного мовлення в різних комунікативних ситуаціях, що виникають в процесі виконання професійних завдань офіс-адміністратора. Активне використання набутих знань на практиці, зокрема при складанні та оформленні документів різного призначення: щодо особового складу, довідково-інформаційних, обліково-фінансових, документів з господарсько-договірної діяльності, організаційних документів; вміння аналізувати структуру документа, стилістично вмотивованого вибору слова, його форми, прийменникової конструкції, порядку складання та редагування тексту основних типів документів.

Основні обов’язки:
  • Координація роботи офісу та офісних служб
  • Прийом та реєстрація відвідувачів, прийом дзвінків
  • Ведення діловодства, обробка та розсилка кореспонденції
  • Підтримка життєдіяльності офісу, забезпечення порядку та чистоти
  • Робота з первинною бухгалтерською документацією (накладання, рахунки-фактури)
  • Адміністративно-господарська підтримка співробітників, включаючи контроль за відпустками, надурочними годинами
  • Організація корпоративних заходів
Як почати кар’єру:
  • Освіта: Базова середня освіта для вступу 
  • Термін навчання: 3 роки навчання з отриманням повної загальної середньої освіти
  • Кар’єрний старт: Почніть з посади помічника офіс-менеджера або секретаря, щоб отримати досвід.
Можливості для розвитку:
  • Професійне зростання: З накопиченням досвіду та навичок можна претендувати на посади старшого офіс-менеджера або керівника офісного менеджменту.
  • Спеціалізація: У великих компаніях обов’язки можуть розширюватися, включаючи роботу з іноземною кореспонденцією та оформлення віз.