11.03.2025
10 березня 2025 року стартував тиждень хімії та біології
Протягом дня, 10 березня, здобувачі освіти різних груп продемонстрували впевнене володіння сучасними інтерактивними освітніми платформами, такими як PhET, Wordwall, mozaBook, інтерактивні вікторини “Ранок” та Learning Apps.
Здобувачі освіти експериментувати з різними факторами, що впливають на природний добір, досліджували адаптації живих організмів в різноманітних середовищах мешкання, створювали моделі ДНК та процеси її реплікації. Розглядали моделі різних форм бактерій в 3D-сценах та вбудовували анімації прокаріотичних клітин, складали моделі будови та формули хімічних речовин.
Дякуємо викладачці Наталія Ламанова. Більше тут…
12.03.2025 відбувся інтегрований професійно-орієнтований освітній захід «Хімія на кухні: правила і секрети дріжджового тіста».





ферментацію, активацію дріжджів та фактори, що впливають на якість тіста;




Тиждень хімії та біології продовжується!
13 березня 2025 року група П-14 поринула у захопливий світ “Біології людини”, взявши участь в інтерактивній грі. Здобувачі освіти, розділені на команди “Хребет” (капітан Денис Кузічкін) та “Нирки” (капітан Марія Кулікович), змагалися за перемогу. Команда “Хребет”, відчуваючи себе єдиним механізмом, виборола першість. Гра подарувала учасникам позитивні емоції, що сприяли ефективному навчанню та надихнули на подальше вивчення біології, а цікавий процес гри мотивував до активної участі.
На завершення тижня хімії та біології відбувся захист навчальних проєктів здобувачів освіти:
«Математика в живій природі»,
«Хімія та біологія в моїй професії»,
«Химери».
Здобувачі освіти досліджували, як принципи хімії та біології застосовуються в професіях кухаря та моториста (машиніста). Група П-11 та П-21 зосередилися на вивченні хімічних процесів, що відбуваються на суднах. У той час як група П-22 дійшла висновку, що кухня – це не просто місце для приготування їжі, а справжня лабораторія, де хімія та кулінарія тісно пов’язані, відкриваючи можливості для творчості. Здобувачі освіти груп П-23 та П-24 досліджували, як математична симетрія та геометричні форми проявляються в природі, від симетричних візерунків на рослинах до симетрії тіл тварин. Група П-11 представила результати своїх досліджень у презентаціях, де розглянули як природні химери, так і ті, що створені за допомогою штучного інтелекту.